Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

Au secours, tout va trop vite ! Nécessité d'une conceptualisation marketing de la pression temporelle chronique

Jeanne Lallement 1 Sarah Machat
1 LR-MOS - La Rochelle - Management, Organisation & Société
CEREGE - CEntre de REcherche en GEstion - EA 1722
Document type :
Conference papers
Complete list of metadatas

Cited literature [55 references]  Display  Hide  Download

https://hal-univ-rochelle.archives-ouvertes.fr/hal-01675338
Contributor : Jeanne Lallement <>
Submitted on : Thursday, January 4, 2018 - 1:16:29 PM
Last modification on : Tuesday, October 6, 2020 - 2:48:02 PM
Long-term archiving on: : Thursday, May 3, 2018 - 10:19:24 AM

File

AFM 2011 Lallement Machat.pdf
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-01675338, version 1

Citation

Jeanne Lallement, Sarah Machat. Au secours, tout va trop vite ! Nécessité d'une conceptualisation marketing de la pression temporelle chronique. Congrès international de l'Association Française de Marketing, May 2011, Bruxelles, France. ⟨hal-01675338⟩

Share

Metrics

Record views

77

Files downloads

1231